VARNING!! Denna Person Är Beroende Av Att Slå Vad!!!!

VARNING!!!!
 Snälla! Alla ni som läser detta!
Gör en Tjänst o Slå inte Vad med denna Kille!!!


 Jag har valt att inte visa hans Ansikte! Men ni flesta vet ändå vem han är!

Killen är En Ystadprofil om man kan säga så. Han är 171cm lång. Han är en entreprenör. han är en väldigt trevlig prick. men se upp! När du minst anar det! Så hör man hans röst...........Jag slår vad om lr så hör man.............. du får 10 mot 1 på att..................!
Snälla Gott folk! Nu måste vi gå ihopa o få stopp på detta!
Jag var nere en vecka i ksåne o visst vi slog vad om allt möjligt. men i torsdagskväll så gick det lite överstyr för denna killen! Han ville slå vad om ALLT o då menar jag Allt!!!
Man kan sitta på ett Cafe o du har precis beställt in en latte o en chokladbulle! Då kommer det från ingenstans!
Jag Slår vad om att jag kan gissa på hur många "Sockerpärlor" Där e på bullen!
Nu Måste VI  Rädda honom! Innan det blir Värre!!
Så snälla gott folk ser ni denna kille gående på stan. Snacka gärna med honom, Han är ju trors allt trevlig.
men SE upp! För snart hör du det!!!!! Jag slår vad. jag ger dig 10 mot 1.

Så gott folk För o visa hur illa det är ska jag visa vad han gör på fotot ovanför.
Han står Nervöst o tittar på hur det ska gå!
Där var mycket folk runt black jack bordet på barabar. men killen i frågan gick fram o sa att han ksulle ha bordet för sig själv! Han satsade på allihopa! Ingen annan fick vara med!

Kompis jag gör detta bara för o hjälpa dig!
Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Patric

Han verkar vara helt jävla störd i huvudet.

2007-09-19 @ 22:25:15
Postat av: david

Jag håller med putte..usch vilken grabb han måste söka hjälp

2007-09-19 @ 22:44:49
Postat av: Jenny

se ovan
:)

2007-09-20 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0