Besserwisser? Nej! En FEMÅRING!

Jag sitter här Framför teven o inväntar Wpt som börjar 23.30.
Känner mig lite nere faktiskt! Det har varit en sån där dag.
En sån där dag menar jag en sak som alla mina goa vänner tyvärr har fått uppleva.
Jo det är när Gustav hoppar in i sin bubbla.
Tycker en person ngt = Tycker Gustav Tvärtemot
Ändrar sig den personen till min favör bara för att vi ska lägga ner diskussionen= Då blir Gustav ännu mer irriterad.
Gustav ger sig inte för fem milli sekunder ens! Nädå Gustav ska vara så Jä##A Präktig o Besserwisser!
När Gustav är på det humöret så kvittar det exakt vad andra personer säger, jag håller inte med o säger det med!
Ältar det om och om igen! lägger gärna in några spydiga kommentarer ibland oxå.

Bara för att sedan få lite Distans till det hela. Så upptäcker jag att jag bettet mig som en liten envis jävla femåring!
Tycker synd att det är så! men visst det är väl en del av mig själv som jag inte riktigt vill erkänna.

Ussch vad jag känner mig naken nu när jag berättat detta.
hehe Men som sagt! Alla mina vänner har ngn gång upplevt den sidan av mig =(
Ibland ångrar man saker i efterhand!

Hittade tre gamla utebilder Från Ystars som jag tänkte dela med mig idag!

Gustav o Viktor ute o tar några kalla öl en Tisdagskväll hehe lr var det en lördag? =)


Viktor o Gustav igen!
Vi var radarparet på barabar.hehe


Hehe denna bilden är rätt rolig! Varför?
Jo för här e jag Side Kick Gus o inget annat!
Ser ni inte vad ensam jag känner mig där ute på kanten?
hehehe

Sov gott på er!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0