Blixt visit i skåne! Tågresan ner hmhm...........

Tjenixen!

Tåget gick klockan 11.40
11.30 befann jag mig på tåget! Letade reda på min plats. Plats 77 Gång Plats med bord.
Vid sidan om stod ett par i 60års åldern o försökte få upp sina väskor på hyllan men klarade inte riktigt det.
jag frågade om jag kunde hjälpa till! Då vände herren på sig o sade på Norska: Ja tror du att du klarar det så må du gerne gore det! O det gjorde jag!
Sedan snackade jag lite på min galanta norka med dom!
Det visade sig att dom hade haft ett företag som hade köpts upp av ett större o mer känt företag o dom hade fått några miljoner för det, så nu reste dom runt o gottade sig!
Dom hade börjat i norrland o nu stod köpenhamn på schemat!
Spännande o fråckt tyckte jag d lät!!

Sedan så helt plötsligt Hör jag ngn GNÄÄÄÄÄGGGGGGGGAAA Som en häst o sen tyst.............
Sedan Grymtar ngn som en gris sedan tyst......
Så höll det på var femte minut i 4timmar drygt.......... Underhållande i början innan man förstod att killen hade tourettes syndrom då var d inte lika kul.......... men lite kul var det ändå! =) Förlåt jag är en hemsk människa men d lät liksom verkligen som en hel bondgård! =)

I halmstad så hoppar Björnen Baloo( han var Stooooor)  o Cruella de Wil på o givetvis skulle dom sätta sig bredvid mig =(
Usch vilken rent utsagt Satkärring hon var o mannen bara jaja visst visst jaja visst visst.
SolarieKärring var hon!!! Skrumpen o brunbränd o skrynklig o jobbig!!!
Hon satt o berätta för alla på tåget att dom skulle till alanya o där var så varmt o bla bla bla
o klagade på folk som hade jeans på sig o bla bla bla!
Vem bryr sig om var hon ska!!!
En pina o behöva lyssna på kärringen!
ussch!
Men skönt det hände ngt iaf =) hehe

Är tillbaka i götet på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0