Denna J>vla Förkylning!

Den bröt loss när jag befann mig nere i ystad, om det beror på ngt speciellt med ystad lr om det var dax för den o komma låter jag vara osagt!
Måndagen när jag var nere i ystad hade jag beställt massage, Kände mig lite lite snuvig.
Men imed jag ville ha massage var detta inget jag berätta för min moster som är massör!
Nejdå! efter 1,5timmes massage reste jag mig upp från britsen jag legat på.
Ögonen kändes tunga o näsan rann o jag hostade o hade mig. Det kändes bra i kroppen men förkylningen hade brutit ut rejält!
T'änkte att Ah Hade man det i kroppen hade det kommit för lr senare!
Men nu nästan 3veckor senare har jag fortfarande en rejäl hosta som dock börjar avta lite iaf!

Har ju fuskat, "min" Husläkare ordinerade mig att inte ta några varma o goa bad utan istället ta en dusch o sedan att jag skulle dricka mkt vatten!
Inte det att jag inte tycker om min husläkare, för det gör jag =)
Men visst har jag fuskat! o lite skäll av "husläkaren"  har jag visst fått! men det är för hon e mån om mig!
Baden är svåra o hoppa över så har väl kört var tredje bad o resten dusch!
o visst börjar det hjälpa men det är ju så gudaskönt o ta ett varmt o långt bad!
Men jag har en ide! Efter att hostan är borta så ska jag unna mig ett riktigt  varmt långt Bubbligt bad, Vem vet?
kanske till och med frågar husläkaren om hon vill dela denna upplevelse med mig?

Jag tycker det låter som en toppen ide iaf! =)


Nu är det maten som kallar sedan ska vi se vad som hänt i Sverige ikväll!
ja ni vet, efterlyst  sänds ju i teve klockan 21 på trean! =)

Ha en fin kväll på er!

Kommentarer
Postat av: husläkaren

ja hon delar gärna denna upplevelse med dig..
fast då måste du bli riktigt frisk först och inga fusk :)

2008-04-12 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0