En släkt klenod går i kras!

Börjar med att säga att min lediga dag idag, hart varit väldigt lång o tråkig inget speciellt har gjorts imed kurerar min hosta! Men tro det lr ej! Jag tror den börjar bli bättre nu! =)
Ingen som ville åka med mig o se tredje semifinalen i Partille så jag fick sitta o följa det på nätet! (dåligt jag vet) men ville inte sticka dit själv!
Men det gick ju vägen! Nu hoppas vi dom kvitterar på Måndag i Ystad! =)

Imed jag inte har så mkt o berätta ska jag berätta en sak jag tänkte hålla hemligt!
Men det kryper i kroppen o måste Beklaga mig lite!
Jag börjar med att Säga så här:
Kära systrar, familj, släkt jag e hemskt ledsen över detta!
Det är så här att för ngn månad sedan så råkade David ha itu ett mkt värdefullt ägg.
Ni vet det ägget som Gammel mormors mors far ropade in på en aktion för många många års sedan!
Den var mkt värdefull vi snackar minst sex siffrigt i (dagens värde) men det har inte med saken o göra ju!
Jag vet, jag är helt knäckt! Kan knappt sova när jag tänker på det!
Men Lova mig en sak!
Bli inte sura på David nu för att han råkade ta itu Vår Mkt Värdefulla släkt klenod! Ja Faberage Ägget!
Han gjorde d ju inte med mening! Var snälla mot honom!
Han är en mkt snäll ung man som hade lite otur bara!
Bildbevis?
visst här e det:



=) Ta mig inte på för mkt allvar =)



Ha en Fantastisk kväll/Natt allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0