Husläkarens Dom

Har ju en svårflörtad förkylning som inte vill ge med sig =(
Har försökt med dom flesta tricken för o få bort den, men ikke! Så idag fick jag tipset att
Gustav: Du kanske ska ta en dusch istället för bad så ska du se att den försvinner snabbare!
så även om det skär i hjärtat så får jag testa detta iaf tors fre o över helgen!
Det känns som en förlust, det är ju inte alla som har en sådan kärlek till sina Badkar som jag har!
jag vårdar dom ömt o dom vårdar ju mig =)
För jag vill faktiskt tillbaka o börja träna på gymmet igen! Mår ju så bättre när jag kommer igång med det igen!

Har precis kommit hem efter en kort dag! Känns skönt, Idag blir det mathandling.
ja n vet inte bara en sådan handling som innebär att man handlar det man behöver utan allt som kan tänkas beövas o lite till! Det är aldrig fel o ha lite Godsaker hemma!=)

Kanske ska köpa lite salcica korv........................ Du ska inte med upp på lite, vad heter d heter d...... .haha
Lr lite gevalia om man får oväntat besök?
Gevalia lär d bli för vem vill intea oväntade besök? :D:D

Längesen jag bjöd på en bild, så det gör jag nu!
Självklart är den på Gus in Action in Ystad! =)



Nu kör vi på!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Carol

Ja tyvärr är det så Gustav att bara duschar hjälper! Bad bara behåller bakterierna..

Kom hem i tid till Öja på lördag nu
gurra! :)

2008-04-02 @ 22:38:05
URL: http://www.mongoloiden.blogg.se
Postat av: hemlig..

haha, du är söt du...

2008-04-06 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0