Ikväll är det dax!

Ikväll ska jag göra det som denna ystad vistelse handlar om!
Dela ut min mammas minnespris i Tösarajset!
Det kommer gå kalasbra!
Sedan så blir det att åka hem till Göteborg imorrn igen! =)
Jag är så himla sugen på hallonpaj! =)
Blir inte ni sugna på ngt så jättemkt ibland?
hehehe. =)


Nu är det chill o soft som gäller sedan tar jag mig ner för o försöka charma alla dessa 900 tjejer,damer,flickor som kommer vara nere i Öp hallen ikväll!
Men jag tror ja lyckas!

Det är tack vare man har en snäll o kär kollega som ställer upp o jobbar för en som jag kunde åka ner=)
Det uppskattas väldigt mkt! Thanks! =)


Ha en fin fin fin kvällis på er!

Kommentarer
Postat av: syrran

Visst gick det bra. Superbra! Tack, Du e bäst! Krama din kollega från mig =)

2008-04-24 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0