Jag Lever än =)

Allt e bra med mig! Eller Neeej! Där ljög jag för er!
Jag hart fortfarande en väldigt ihållande o retlig o högljud hosta! Det är ju ibland så illa att dom äldre kunderna som e inne i butiken stannar upp o kollar mot mitt håll o ser ut som: Håller du på att trilla av pinnen?
Nej där överdrev jag igen! Men ändå så försöker jag behärska min hosta när jag e på jobbet!
Som sagt vill jag ju inte skrämma livet av dom =)

Det är nog dax o gå o kolla upp hostan om det inte blir bättre i veckan!
Vi får väl se!

Annars så är Helt okej!
Livet fortsätter i sin stilla takt!
Allra helst vill ju bara rymma bort både från min hosta o från detta landet!
Mot Varmare Bredgrader Maldiverna kanske?
Suck det hade varit så niiiice!


Får besök i början på maj!
Det ska bli trevligt =)
Det ser vi framemot!


Nu måste jag dricka mkt vatten, inga bad, Försöka sova!

God natt Gott folk!
om jag e dålig på o höra av mig till er så släng iväg ett mess lr hör av er!

Kommentarer
Postat av: emelie

Godnatt :)

2008-04-14 @ 23:53:31
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Jerry

Nu förstår jag inget???
"kunderna som e inne i butiken stannar upp o kollar mot mitt hål".

Jobbar du i ett hål??

2008-04-15 @ 15:48:35
Postat av: Gustav

Så jerry! Nu r det ändrat =)
Nöjd nu? hehehe

2008-04-15 @ 18:59:29
Postat av: husläkaren

maldiverna låter som en bra sak för din förkyldning. synd att jag har fått förkyldningen nu. Tre gånger så mkt värre än va du hade.. Sen får du inte glömma att du måste ta hand om ditt sår på fingret.. för blir det infekterat så är det ingen rolig historia.

see you.

2008-04-21 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0