Midsommar 2007 (Minne)

Gick igenom Datorn o skulle kika på vilka bilder jag hade!
Då fann jag denna! Smått komiska bild!
Det var Midsommar 2007, jag hade nästan precis bestämt mig för o flytta till Göteborg!
Det kändes lite konstigt o jag förstod inte riktigt varför jag skulle flytta 30mil bort från mina vänner?
Men dom förblir ju mina vänner! =)
Iaf så fick vi uppdrag på kvällen o mitt var att streaka med valfri person senare på kvällen!
Peew jag började dricka lite o lite till o sedan lite till!
Jag frågade ju först givetvis några vänner av det kvinnliga könet om dom ville dela denna upplevelse med mig, men dom vågade inte =)
Då frågade jag glende som Direkt sa: Ja jag ställer upp sagt o gjort!
Det är ett fint minne från Midsommar!
Ett bra avslut liksom det var nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0