Trött Tröttare Tröttast!

Sitter här hemma i soffan nu efter jobbet!
Somnade ändå i hyfsad tid igår kväll! Men ändå när klockan ringde idag vid halv 11 så ville jag inget annat än:
Kasta alla mina väckarklockor från femte våningen rätt ner Pang, Dra Täcket över huvudet, o somna om!!
Men jag var tvungen o gå upp, Som en 90årig gammal gubbe satte jag mig upp i sängen, Drog upp rullgardinerna o sedan in i duschen!

Visst vaknade jag till liv lite efter duschen!
Men asså är det ngn som har ngt förslag på hur man blir pigg på morgonen o Nej! Jag tänker inte gå o lägga mig kl 20 dagen innan. Jag är ju trots allt bara 24år ;) inte 94 ;)
Är det ngn som har bra tips! Säg dom då så är jag tacksam!

Dagen har varit som den varit: Låååång o Dryg!
Men nu är kvällen här o det är då jag vaknar till liv!
Får se vad som händer ikväll!
Ska förmodligen umgås med Putte iaf!

Önskar eder alla en Fantastisk underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0