Valborg 11år sedan! =)

Man hade nästan gått ett halvår på Högstadiet!
Alla kompisarna snackade om DET flera veckor innan dagen kom!
Det var hysch hysch o smyg o grejor!
Men som kom dagen, 30maj Vallborg! Det var nu den första fyllan skulle komma.
Jag hade iaf kommit över några cider o några öl o jag var helfräck!
Det var hemma hos marc vi skulle förfesta o sedan skulle vi bege oss ut mot fritidsbaren, Det var där på Fritidsbaren man träffades liksom!
man knäckte några öl, drack några cider, ngn balla ur o fick snacka med ullrik på toaletten!
Man fick ett jävla självförtroende! Man tog en öl till.......
Hon den snygga tjejen skulle oxå koma till marc!! Dock lit senare. Vi hade lite på g.
Vi hade gått o små spanat på varandra i korridorena i skolan.
Det var ikväll jag skulle lägga in stöten.

Så helt plötsligt ringde det på dörren!
Marc öppnade dörren o önskade dom välkomna in!
Jag såg inte vilka det var men jag hade mina aningar! =)

Så plötsligt så var hon där!
Liten blond o oehört snygg!
Hon skulle bli min! =)

Låt mig bara säga att min första fylla var ingen sådan där fylla som man låg o ulkade i ngn buske utan den var mer kontrollerad! =) Men visst blev man berusad o hade en jäkla skallebank dagen efter =)

Hur det gick med tjejen den kvällen?
om jag minns det?
Jodå visst minns jag det =)
Man fick inte smeknamnet KG För ingetting =)

Ha en Trevlig Valborg Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0