Vänder kappan efter Vinden!

Hade en bra dag igår!!
Jobbade 10 till 18.30! En halvdryg dag med lite kunder!
Men jag hade ju kvällens handbollsmatch o se framemot!!
Yif Rik!
Visst jag är väl mer röe än vit nu iaf. Jag är född vit men sedan när det var dax o bli junior  så blev jag röe!
Men i en stad som Ystad en sådan liten stad är det fantastiskt att ha två bra lag!
Vilken stämning!!!
Längesedan jag var på en match med alla ingredienser!
Det var Ledning, underläge, Vinst! :D
Vilken stämning Ystadklacken Sinnes! =)
22-21 o semifinalen var klar!
klacken står kvar i 25minuter efter matchen o  skriker o det är Glädje111
Nu tror jag d blir  Sävehof i semin!
Gott för då är det nära o se den! =)
Partille ligger ju precis utanför Göteborg!

Ha en fin dag!

Ikväll blir det ut o äta på resturang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0