Back to Normal!

Hejsan!
December är över o 2007 är över, nu är vi inne i 2008!
Var ju hemma över julen i 3dagar.
Man saknar sin familj o vänner, så det är extra kul när man väl tar sig ner.
Hade en jätte trevlig lillejul med familj o systrar o deras familjer. Sedan var det ju julafton o den var Helt kanon den oxå! Julafton firade jag hemma hos pappa o susanne. En massa folk o det var jätte trevligt!
Vid 23tiden på julafton led jag ner till Soft Social Club. Putte hade hyrt valvet. Fick ett sms att det var jeans förbud, så det var bara o svida om till kostym o sedan glida ner!

Detta var en trevlig o avslappnad tilställning!

Gustav prövar på livet som Stekare......


Direktör Persson i egen Hög Person



Nyår firade jag Hos Emilia Jerry o Ronny!
Jag Tackar för all den Goda maten, Goda vinerna, och det goda Sällskapet!

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!
Detta året känns bra förutom att vi kommer få en jäkla massa 08:or iår..........................

Nu Kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0