Blir det en tripp ner till skåne?

Tjenixen!
Allt e bara bra här tack! Med er oxå hoppas jag!
Haft en relativt soft vecka. Lite ledigt Lite jobb, lite ensamt!
Men jag är ju en överlevare så jag klarar det =)
Har en kompis som ska köra ner till ystad nu i helgen, är lite sugen på o följa med men samtisigt så åker han ner på fre o ska hem igen på lör. Så är i kvalet till valet hur jag ska göra! Kan hända jag åker med ner men isåfall vill jag nog stanna över lördagen med! Vi får se hur d blir helt enkelt!

Får väl se hur d blir me skidsemstern! David är ju som sagt i indien nu, vi får väl se där oxå! =)
Det löser sig nog!
Hade varit grymt skönt o åka ner o stajla i backen som jag brukar! =)

Ha en Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Patric

Vänta till nästa helg, då är jag hemma också!

2008-01-27 @ 13:05:05
Postat av: thomsen

skåååååååne ja ;D

2008-01-28 @ 03:01:14
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0