Brrrrr kallt!

Nej jag talar inte om poker! Även om den e kall så får jag ta det lungt med pokern!
 den kommer komma igång den med igen!
Jag talar om  Vädret. Vaknade upp vid halv nio, frös som bara den gjorde jag. Ett varmt bad väntade innan frukosten! 
( jag fick en badanka med radio av anna niclas o viktor i julklapp) Den har jag inte använt ännu för dom skickade med AA batteri när det skulle vara AAA. men det ska inhandlas snart! =)

Käkade frukost o sedan var det dax o bege sig till jobbet!
Gick ut utanför dörren: Redan där fick jag en köldchock! Shiit vad kallt det var i bara kostymbyxor!
Vandrade till jobbet o det som bara tar en 5-6minuter kändes som en 30minuters runda på Antarktis!
Var iskall på underkroppen så det var bara att lägga ballen på elementet när man kom till jobbet. Eller ussch nu överdriver jag och vulgär är jag oxå! =)

Men kallt var det ska Gudarna veta!


Efter jobbet så blev jag o david bjudna på middag hos emilia jerry o ronny!
Jerry hade gjort maten o jag får ge han en eloge! Det var gott! =)
När det är som kallast i Göteborg så åker dom grisarna till Thailand imorgon.
Lite avis är man men jag säger som det är: Thailand asså jag är inte gjord för det klimatet. En månad där o jag hade sett ut som en skållad gris eller en bränd kräfta om ni så vill!

Däremot ser jag framemot Skidsemster  som förmodligen blir ngn gång i feb!


Nu är det film o varmt te som gäller o givetvis Marängsviss på det senare! =)

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jerry, Emilia och Ronny

MUAHHAHAHAHA!! Ha det bra här hemma så ses vi om jättelänge.

2008-01-04 @ 01:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0