Godnatt Gott folk!

Sitter här klockan halv ett en torsdagsnatt. Det är säkert ngn av er som undrar vad fan jag gör uppe såhär dags när jag ska jobba imorrn! Det ska jag tala om för er.
Det är så många Tankar o saker som flyger runt som små tefat i huvudet på mig!
Så om jag hade gått o lagt mig nu så hade alla mina tankar haft ping pong match inne i mitt huvud.

2008 kommer bli ett bra år! Det kommer bli mitt år! Jag vet det!

Jag har många olika idèer vad jag vill göra, många olika val att välja.
Gäller bara o välja rätt, jag är inte rädd o välja fel!

Jag måste bara få ut tummen ur ..........


Nu kör vi!
Från och med idag Fredag ska jag försöka göra ngt nytt som jag aldrig gjort förr!
Det kan vara små saker, det kan vara stora saker

 Nu Kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0