Gustav VAKNA VAKNA VAKNA!!

Jäpp imorse så skulle vi kasta lite saker på jobb, göra en utrensning av en massa skit!
Så kl 08.00 skulle vi vara på  jobb för o göra detta o sedan en gemensam frukost kl 09.

Ja börjar med att berätta att jag igår (mån) var ledig o hade satt mobilen på ljudlöst för o kunna sova i lugn o ro! 
Igårkväll ställde jag alla mina klockor på 06.50, 0655, 07.00 sedan att jag ställde min mobil på 4olika alarmtider oxå. Alla mina klockor? Jodå se själva:
 
Här på mitt nattduksbord har jag tre klockor. Men den ena i mitten har "gått" i sönder så alrmet fukar inte!
Plus att min Mobil alltid ligger här oxå  men den fota jag denna bild med så därför den inte är med!

Sen har jag en klocka på mitt fönsterbräde.

Utställda på två olika ställe för att jag ska behv ändra på mig för o stänga av dom!

Okej då Berättar jag:

Klockan 08.40 vaknar Gustav med ett ryck! SHIT!!! Försovit mig!!!!!
Tittar på mobilen, 5missade samtal,3meddelande, ringer ner till jobb o berättar att jag e på väg, In i duschen, på med kläderna, ner till jobb på jobb 08,59.
Jo då är det såhär att mina missade samtal o meddelande har jag ine hört ngt av imed jag inte ställt om mobilen från ljudlös. Alarmen på mobilen var inte ens igång.
Så jag har vaknat ,stängt av min väckar klocka, Vänt mig om o somnat om!
Dom två små klockorna stod o ringde när ja kominnanför dörren nu efter jobb..............
Ngn som vet Numret till han Sumo brottaren som jobbade på Fort Boyard??
Ni vet han som slog på Gong Gongen är allt skulle börja! Hade Behövts!!!!
Ngn som känner han så ge han mit nummer så ska han få en bra lön!!!!!!!!!!

PINSAMT!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hemliga vännen

tänk om man ändå kunde sova så djupt.
det är nästan som att gå i ide, fast ändå inte för då vaknar man ju någon gång.. Jag har pratat med kollegorna i butiken, mkt besvikna och du skulle få ditt straff.. men som sagt har man en hemlig vän slipper man bara laga mat till sig själv.. nu är det lägg dags! godnatt..

2008-01-29 @ 22:13:23
Postat av: hemliga vännen

tänk om man ändå kunde sova så djupt.
det är nästan som att gå i ide, fast ändå inte för då vaknar man ju någon gång.. Jag har pratat med kollegorna i butiken, mkt besvikna och du skulle få ditt straff.. men som sagt har man en hemlig vän slipper man bara laga mat till sig själv.. nu är det lägg dags! godnatt..

2008-01-29 @ 22:14:05
Postat av: Patric

Haha erkänn gustav att du tog ett bad innan du stack ner...

2008-01-30 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0