Har du bråkat med Baghera?

Vi har en äldre herre som kommer in lite då o då i butiken. Han är inte ensam utan han har en fru för jag har sett henne.
Min beskrivning på honom om jag inte haft vetskapen om att han hade fru hade varit:

En Bestämd herre i 60-70års åldern
levt ett ganska hårt liv.
Snackesjuk, förmodligen ensam.

Han har varit inne i butiken lite då o då.
Han är väldigt förundrad över min frisyr, idag frågade han om jag hade bråkat med baghera??
Andra dagar har han b.l.a. frågat:
Har du haft slagsmål med kammen?
Blåser det så mkt ute?

Jag tar absolut inte illa upp!
Jag tror bara han är lite avundsjuk för att jag har hår o en frisyr! För det lilla han har i sidorna kan man väl ändå inte kalla Frisyr? =) 


Dagen i sig har varit bra, lite folk i butiken men så är det i januari!

På väg hem från jobbet så mötte jag david, han skulle sticka till ett nytt ställe som öppnat på avenyn.
Tydligen är det Stureplans gruppen som ligger bakom stället.
Han frågade om jag var sugen på o hänga med men Ikväll ska jag ha en riktig slappekväll framför datorn! =)

Jag önskar er alla en Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0