Home Alone!

Ensam Hemma 2veckor! Här ska röjas oj oj oj oj PARTYYYYY TIIIM EE! =) :D :P

hehe Vaknade upp vid 12 tiden o började dagen med att tvätta lite! =)
Vid 15tiden vaknade kusinen upp o började snacka lite skit i telefon med berra. jag fattade ganska snabbt att ngt var på gång!
Jodå jag hade rätt!
När klockan var 16.30 hade dom bokat resa 2veckor till indien David o Berra! hehe!
Ska komma på ngt bra smeknamn på dom två sista minutarna! =)
Kulför odm o hoppas dom får det riktigt kul!!!

Ikväll är det Sverige Ungern! Säker svensk seger! jag tror på  32-24 till sverige!

Ha en trevligu kväll!

Kommentarer
Postat av: Patric

32-24 auuuja.... 26-28 tror jag

2008-01-22 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0