Man Mår som man förtjänar!

Bra!
Jag säger som jag sagt innan 2008 kommer bli ett kanon år! Jag känner det på mig! =)
Det har börjat bra o kommer fortsätta ännu bättre!

Började inte förrän 12 idag, ändå var det mina klockor ( ja jag har tre väckarklockor för att jag ens ska orka gå upp)
Som ringde klockan halv 8! jag Snozade två ggr till kl 8 sedan gick jag upp!
Tog mitt morgon bad o sedan begav jag mig till hotell poseidon!
Pappa var uppe i Göteborg o handlade in kläder till företaget så det blev en frukost på hotellet med honom!
Mycket Trevligt! =) Tack Pappa!


Annars har dagen varit regning o grå o lite folk i butiken Men Hallå! Det är januari det är så det är i Januari!


Nu är det Dax o gå o lägga sig, Ledig två dagar irad nu o det gynnar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0