Mkt bra grusat grabbar!

Visst Visst man var lite nervös över att man skulle gå o halka idag, på väg till jobbet!
Vi har ju en liten backe man går ner för varje morgon. Men asså inga problem.
En Stor eloge till kommun grabbarna som grusat o saltat kalasbra! =)
Det e Riktiga grejor det! =)

Sitter o funderar över framtiden!
Vad kommer hända 2008?
Många frågor dock har jag ej så många svar! Men det kommer la!
ÄR inne i en 11dagars i rad nu!
Nej Ni kan vara lugna, det är inte 11dagars supande utan det är 11dagars jobbande irad!
Men jag klagar inte, för i januari är en lugn shoppingmånad, man brukar inte få jobba så mkt extra så jag e bara glad!

ikväll blir det chill framför teven med en kopp te i näven!
Nej förresten jag tar om det igen!
Ikväll blir det chill framför teven med en kopp te i nven o en skål marängsviss on the table! =)

Ha en Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mrs.M

Baby, allt verkar knalla på i Sverige!
Tänker på dig!
Puss

2008-01-10 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0