Så kom årets första snö!

Imorse var det minst lika kallt som dom två andra dagarna jag skivit om. Den enda skillnaden var att jag hade en illröd näsa som rann o kände mig tung i huvudet!
När det blir ådana här väderförändringar så lyckas jag alltid bli förkyld.
Det var så kallt så man fick gåshud, ja ni vet hur det känns: Du har precis blivit Mulad av ngn o lite av snön har letat sig in innanför jackan vid nacken. Sakta sakta känner duhur kall snö rinner nerör din ryggrad! Peeew!


                      

Annars har jag väl haft en helt okej dag! Imed vädret så har det varit väldigt lite folk ute på kungsgatan idag.
Ja jag menar jag hade inte velat gå ut i denna kylan om jag inte varit tvungen till det!!!

Blev inspiread härom kvällen när jag satt o kolade på Jamie Oliver.
Han gjorde Varma mackor i ugnen o dom såg Gudomligt goda ut!
Gjorde en egen variant på Franskt lantbröd nu ikväll och jag måste säga att jag är mer än nöjd med dom! =)
Dom var Goda.

Så ikväll så kom årets första snö, visst et är väldigt mysigt o fint o sitta inne o kolla ut. Men varför måste den komma? Nu blir det ju snöslask om några dagar! =(

Nä nu blir et en kopp te, Marängsviss, en bra film!

ha en Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: thomsen

haha te och marrängsviss tillsammans? Det är jävligt gott men jag vet inte om det är en bra kombination? :P

2008-01-06 @ 18:47:36
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0