Vad har du gjort för vettigt idag?

Naaaaaaaaaadddddaaaaaaa!
Varit ledig idag!
Avslutade gårdagen med att börja se en rulle vid 01, efter d så somnade jag väl runt 04 ngn gång!
Jag hade ställt klockan på 10 så klockan tio börjar alarmet ringa o ringa, jag vaknar till ganska snabbt o stänger av det! Jag ler lite för mig själv innan jag somnar om i vetskapen om att jag e ledig idag!
Vaknar till igen vid kvart över ett o går upp.
Ni vet: Badar,käkar slår på teven. slötittar på ngn dålig gammal repris på femman.
Sedan blev d att bege sig ut på stan o ta en kopp kaffe o kanske shoppa ngt kul!
Kaffe blev det men inget shoppande. Kikar lite på nya jeans men än så länge har jag ej funnit några jag gillar! =)
Hittade ett par på nk i november men då var jag mest ute o kikade o var inte sugen på o handla. Givetvis har jag ej funnit dom fler ggr!

Hehe kom o tänka på en sak idag när jag var inne på nk som jag tänkte dela med mig.
I somras När Putte o Viktor var här uppe på besök så var vi o shoppade lite på NK.
Tror det var inne på NK Trend (dom har bägge Herr o damkläder) David o Viktor står p provar jeans o jag går mest omkring o kollar! Var lite sugen på ngn trenchcoat men hade ej hittat ngn jag gillade.
Så plötsligt där inne får jag syn på ett häng med lite jackor. Några var tjejjackor o Så Hängde där en Grå Trenchcoat i strl M. Snabbt tog jag den o precis när jag uppfattat att Det var en DAM TRENCHCOAT jag testade så hör man puttes stämma: haha Gurra har du gått o blivit Transa.
Putte berättade senare för mig att han sett mig stå o kolla på jackan o tänkt: nåja han kanske kollar till ngn annan men när du sedan tog på dig den så hehe ja!

Den bjuder jag på!

God natt gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Patric

Haha fan va roligt det var. Men var det inte viktor som stod och sög på karamellen om att köpa ett par boxer, självklart inga manliga boxer.

Haha för jävla gött!

2008-01-29 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0