Vikten av marknadsföring?

Var ute på en liten tur i staden idag!
Njöt av en espresso samtidigt som jag  läste min aftonbladet, som bestod rätt mycket utav bragdmatchen igår!
Gick även o strosade på kungsgatan, gick förbi en butik som heter Slipsgossen här i gbg.
Bestämmer mig för o gå in o kolla vad dom har o erbjuda.
Det är en liten liten butik som har hundratals olika lsipsar o diverse tillberhör. Två st jobbar där just idag o jag kan inte förstå!!!! Hur man kan jobba i en Burik som bara säljer slipsar oxå har ingen av dom två som jobbar där slips på sig! Tycker det är så fruktansvärt dåligt av företaget att inte ens ha det som princip. Inte ens en av dom har slips på sig. Tycker det borde vara en Självklarhet, dom som jobbar där e ju två levande skyltdockor!
nåja, jag skrattar lite för mig sjäv.
Sedan vänder jag på klacken för att gå hem o laga mat!
Nu tar vi TyskJävlarna!
 


Kommentarer
Postat av: Patric

Frågan är om du hade köpt en slips om de hade burit en?

Trist i matchen :/

2008-01-25 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0