1 Dagen i Göteborg 1år sedan!

Får Börja med att tacka mina vänner för en mkt trevlig o minnesvärd liten tillställning i lördes!
Extra tack till viktor som vi hos!!
 Nu har man jobbat sin första dag på jobbet i den nya staden! :)
Härligt gäng jag jobbar med! dom är kalas bra o jäkligt Trevliga! Så det hade inte kunnat vara bättre!
 Kom ju upp vid nio på söndagskväll o sen hjälpte alex mig o tömma släpet så nu är där lite grejor i lägenheten! :)
Gbg är en fin stad det lilla jag lärt känna den!
är ledig idag! så har åkt lite vagn o även gått lite rundor i stan o försökt lokalisera mig :) har Även handlat ett par nya skor idag! :)
Nu sitter jag på en sport bar/ it cafe o dricker en loka o bara softar!
Har ju inte fått bredband ännu för kusinen är ju fortf i Barcelona! men han kommer hem inatt!
 Som det känns just nu så kommer jag trivas jättebra i staden! men visst känns ju lite ensamt, Vännerna o familjen saknas hel klart!!
 Men det blir bara bättre! Sen när min Sambo= kusinen kommer så får han visa mig runt bättre oxå! :)
 Hoppas allt e bra med er där hemma!!
Ni alla vet!
 bara hör av er om ni ska upp till götet så Har ni bostad! :) Nu vill jag faktsikt ha litek ommentarer på min blogg oxå! :)
så kommentera nu om du läser detta! :)
Nu ska jag gamea lite! Ha d kalas o hör av er allihopa!
Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0