Coca Cola Hell Yeah!

Jag har en kusin som Heter Simon!
Vi har många saker som e gemensamt!
Vi är dom yngsta i våra resp syskon skara, vi e kusiner, hans Gudfader är Min Fader!
Simon är Tokig i Coca Cola!
Resten av hans Familj e Tokiga på Honom för han just är tokig i Coca Cola!
Neeeeej Simon drick vatten bla bla bla!
Visst jag ska inte lägga mig i hur dom uppfostrar honom!
Det har jag inte med o göra!
Men som en liten mini present fick han lite Coca cola av mig när jag träffade honomi Söndags!







Visst Coca Cola är inte bra o dricka i mängder.........jag har själv druckit massor!
Men liksom det är ju ändåbara Coca Cola han gillar! =)
Hade kunnat vara mkt annat skit! =)
Sen är det ju så att Kan Man Ska Man! Så det är klart att det blev Coca cola jag köpte till honom! =)

Kommentarer
Postat av: M

Tandtrollen dyker upp ganska lätt :P

2008-07-11 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0