Inhoppare!

Förra inlägget var lite fotbolls inspirerat!
så vi kör på den linjen i detta med! =)
Ibland känner jag mig som en livsfarlig inhoppare!
Ni vet som Filippo Inzhagi, del piero, Gustav Johansson Alla är dom värda en plats i Start Elvan, men ingen får chansen direkt från början.
Detta just för dom är: Super inhoppare!

När resten av gänget sviker, byter vi in en av vår super inhoppare.
Dom gör jobbet! Man vet att det blir bra när dom kommer in!
Men lik förbaskat får dom aldrig riktigt det Fötroendet, att dom får gå in i startelvan!

Dom är, vad ska man säga: Bra o ha om ingen annan är bra!

Men nu är det så att jag inte nöjer mig med att vara en inhoppare som bara slängs in i laget dom sista minuterna!
Därför ställer jag från och med idag skorna på hyllan! =)
hehe!

Ha d kalas Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0