Melodifestivalen 2008 o Kvällens Bravader!

Den 24maj har jag glömt berätta om! =)
Jag börjar med att berätta: en mina goda vänner Henrik Rosdahl även kallad Rosen, bor ju även han här i Göteborg.
Tyvärr är det så att imed Göteborg är en storstad så är det inte som i Ystad att man träffas varenda dag ändå!
Men den 24maj var jag medbjuden Först på en runda Golf med Rosen o hans Trevliga Sambo Veronicka o inte mins hennes hel Fräcka föräldrar Monicka lr Monika o Ulf (ursäkta stavningen) Golfen gick givetvis väldigt bra o var väldigt trevlig!
Efter detta vankades det grillat hemma hos Rosen o Veronicka (ursäkta om stavningen) Även detta mkt lyckat! Bra Jobbat Kocken!
Sedan så var det dags att gå över till Tiger woo.......Sorry jag mena Ulf o Monicka. jag hade hörts talas om att dom hade en liten Teve ute på sin terass o det var där melodifestivalen skulle ses!

Det jag inte visste var att den 40kvadrat teven dom hade på Avenyn närdom visade Em fotbollen...........jäpp den låg i lä!!!!


En mkt trevlig Tillställning!
Det var en magisk teve!
När jag låg nedanför duken så kunde jag se under kjolarna på damerna.............men det är en annan berättelse =)
Tack för en Trevlig kväll Ulf o Monicka! o Givetvis Veronicka o Henrik!
Där finns en berättelse om deras Badrum oxå! Men den väntar jag o berätta om =) lr badrum o badrum kanske ska kallas ett badhus.............=)


Ikväll så har jag varit nere på CC med Henrik, Veronicka, Carina, mattias!
Vi käkade där o kollade på fotbollen o givetvis tog vi nåra goda öl till det med =)

Efter fotbollen var det dax för några mojitos på Tranquilo här i Gbg!
Vi spatserade dit, Beställde några mojitos o bara njöt av våra drinkar!

Vi fick även Besök utav Veronickas Lilla/Stora Syster...........=) Camilla hette hon! =)
En Väldigt Vacker Ung kvinna med Glimten i Ögat!
Helt enkelt en kalas Tjej! =)

Bilden blev suddig, ja det är mitt fel, Svårt o stå stilla liksom =)

Så min kväll Har varit en väldigt lyckad kväll!
Hoppas eran oxå varit det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0