Ponny Låten

Vet inte varför!
Men av ngn anledning så har jag gått o nunnat o sjungit Ponny låten hela jäkla dagen!
Hm hm ja ni vet
På fyra ben står den som jag gillar allra mest
gillar gillar gillar allra mest
jag sitter på hans rygg för han e min lilla häst är min lilla häst
Vad du kär min kära lilla ponny va du e söt min kära lilla Häst
 du säger ingetting min kära lilla ponny men du är den jag gillar mest!

Drygt men när jag väl fick den på huvudet!
ja då var d kört!
hehe jaja ville bara dela med mig av den onödiga fakta!

Kommentarer
Postat av: M

Hahaahaha, amen vadå!?

Den låten är ju ändå skiiitsöt :P

2008-06-19 @ 10:52:24
URL: http://www.smisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0