Sjukt Seg i Kroppen!

Jobbade en kort dag idag mellan 10-15
jag har varit pigg o fräsch utåt! men innåt har jag bara längtat efter att få slänga mig i sängen=)
Dagen gick ganska fort! Så när jag var på väg hem så stack jag in i en liten Tobaksaffär o skulle handla Aftonbladet!
Precis utanför stod där två riktiga emo kids.......Gissad ålder på dom..........15?
När jag går förbi dom så är det en hand som tar hand om min arm o som sedan säger:
-Ursäkta
-ehh ja
-Hur gammal är du?
24.....hur så?
kan du handla cigg till oss då?
Nej tyvärr tjejer det får ni fixa själv.
Då säger den andre som snackar angered Göteborgska:
Men kom igen Mannen! Värsta kostymen på dig, hjälp oss två brudar nu knycka inte!
Sorry........ Men ni får ha en fin dag.
Amen för fan liksom var lite schyrre nu.

hehe ja vad säger man?
jag gick in o köpte min Tidning o sedan så sväva jag hemmåt mot sängen =)
Ja sova mitt på dagen?
Japp nu är jag ledig 2dagar så tänkte gamea lite ikväll/natt sedan kanske kolla på en film =)
Jag önskar er Alla En Fantastisk Hel Underbar Kväll/Natt/Morgon!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0