Ut o Äta o Ut o Festa!

Har jobbat mellan 9 o 18.30 men jag är ledig imorrn!
Kändes väldigt segt när klockan var 14 idag.......men då Pling Sms!
Från Ronny: Sugen på o hänga med ut o festa med lite tjejer ikväll?
Svar: JA
hehe så helt plötsligt hade man ngt att se framemot o resten av dagen gled på i bra fart!
Ska först ut o käka med Ronny o några av hans tjejkompisar sedan blir det la Utgång! =)
Så just nu sitter jag o lyssnar på musik o dricker en öl! lr vem ljuger jag för jag har druckit några stycken =)


Kusinen, Sambon David Fyller 24imorrn!
Om ngn hade glömt det så är det imorgon!

Ut o festa ikväll o sen gå in o sjunga för honom 06 imorrn?
mjae det blir nog så hehe!
noooooooog!

Ha en Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0