Back to Basics!

Det är pokern jag snackar om!
Nu ska jag nollställa mig.
läsa lite poker böcker, börja lira lite, läsa lite till, be om hjälp, få tips!
man bor ju med Dave alltid minst Set Alavei! det är inte illa o ha en sådan hjälp vid sin sida!
Sen får vi se hur det kommer gå!
Men jag ska ge det en rejäl chans till nu!
Se om det t går bättre om man börjar om helt från början,  o lär sig o lär sig!
Sen gäller det o nöta o nöta o nöta o nöta!
Lära lära lära!
Back to Basics!
Först o främst på Nätet men det är grymt roligt o sitta nere på cc o gamea oxå!
Men nu ska jag inte bara sätta mig där o spela nötter, det kan vem som helst göra!
Nej jag vill lära mig spela bra poker!
O det ska bli så nu!


Wish me luck!


See ya on the Flipside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0