En Solig Dag! =)

Imorgon eller idag om man så vill för kl är faktiskt 02.00!!
Så ska solen gassa riktigt gött hela dagen, varför? Jo för jag e ledig o tänkte spendera tid ute i det fina vädret =)
Jag ska säga det att jag: E iaf inte bitter att jag inte jobbar imorgon=)
Det är rätt gött! Även om där är en tjej på jobbet som man gärna hade sett=)
Hon är en fin o härlig tjej=) Man blir liksom glad när man ser henne!


Jo planer imorgon är, att jag har fått för mig att jag ska äta frukost på balkongen imorgon!
man vaknar sådär lagom tidigt (12) kanske.
Går o handlar lite Nybakade bullar o kokar kaffe o sedan bara myser man till det på balkongen=)
Det är planen men iförsig! Sådana planer hade jag  imorse med, men hehe jag bestämde mig för o sova den halvtimmen extra istället=)

Har haft lite problem med sömnen nu på sistone så det var riktigt gott o vakna upp utvilad o pigg för en gångs skull =)


Hoppas Solen skiner på er imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0