Gustav var vaken,,, Var du?

Tjenis!
Sovit väldigt väldigt lite inatt, så det var med sega steg jag tog mig ner mot jobbet idag.
usch jag har gått i mn bbbla hela dagen på jobbet! slutade redan 16 o då hade jag planer både på o tvätta o träna men idag när jag kom hem la jag mig i sängen med aftonbladet o slocknade direkt!
Så sov  i lite mer än en timme!
Det kändes som det behövdes!
Söm är ngt Gustav behöver o när han inte får det tillräckligt.............ja då är det inte gustav.

Kännr inte igen mig själv riktigt men är ganska säker det beror på att jag inte sover tillräckligt!
Varför jag sitter uppe inatt? Hockey på teve.
hockey e inget jag e jätteförtjust i men det är ju ändå Vm Semifinal mot hemmanationen Canada.
inför tredje perioden står det 5-3 till Canada o jag vill säga att det är kört!

Mycket saker som snurrar runt i huvudet.
Både positiva o negativa saker.
Det känns som jag står vid ett vägskäl lr hur det stavas.............
Det är bara jag själv som kan välja vilken väg jag ska gå.
Gäller o tänka ut vilken väg som är den bästa för mig o gå.
Nåja jag bli nog varse om det!


Sov gottis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0