Im Back!

Mkt har hänt sedan jag skrev här senast!
tyvärr inte så mkt positivt o dela med mig! o det negativa ska jag inte lägga på era axlar!
Jag har flytt Göteborg för en vecka i ystad nu!
koppla av, tänka framåt, träffa en massa vänner.

Tog Beslutet att en vecka i ystad är precis det jag behöver, har mkt o tänka igenom nu!
Det behövd en Rejäl Nytädning o det måste fixas!
Det är prio ett!

Saker o Ting går inte alltid som man själv tror!
man vet inte vad man går misste om förrän man är i den, just den situationen!

Sen att det ska bli Värmebölja just denna vecka är j inte synd! =)
nej inte ens synd om dom som jobbar o står i....... inte det minsta!

Marc mötte upp mig på stationen, vi gick till soft svepte några öl o sedan till max o käkade mat!
Min kväll! En lugn kväll efter en jobbig tågresa!
Nu e jag nere!
Saknad finns där, ska du veta hallonpajen! =)


Som sagt nu e jag nere!
Ses vi?
Det hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0