Jag har iaf tur med Vädret!

Jäpp man får hitta alla ljusglimtar just nu!
En av dom ljusglimtarna är ju just nu att vädret e fint!
Men med min tur så kommer det väl regna resten av veckan just för att jag skrev detta nu.
mmm igår så åt jag vita bönor i tomatsås på rostade mackor...................

Jäpp det låter inte godare än vad det var.
Efter några tuggor  så kändes d som om det växte i munnen.................
Men det var Jättegott!............................................................
Nej det var väl absolut ingen höjdare men det gick ner iaf.

Men men där e ju mkt annat man kan testa på.
man kan ju laga soppa på en spik.
Det ska nog testa imorgon!

Livet har vårit ljusare!
men missförstå mig inte!
allt e bra med mig, jag är bara dum i huvet lite då o då o det får man leva med!
jag är frisk o hel iaf =)


Nej om man skulle sätta sig på balkongen o njuta lite av kvälls solen!
så blir d nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0