Mkt Mkt Möjligt

Har haft halva priset i hela butiken o det var ngt av det värsta jag upplevt med folk igår! hehe
Det var verkligen som amerikanska filmer, folk stod o skrek o drog o srek o drog DJUNGELNS LAG!
hehe ja det var galet knas!!
Man kunde inte hjälpa en kund i en minut innan du hade 5-6andra som stod o drog i en o ville ha hjälp!
Då fick mitt självförtroende en liten törn! Aj aj Är det så här det är o vara populär? hehehe då kan jag inte skryta med att jag är det! hehehe
Annars så är Vädret helt Underbart!!!!! Klockan är alltså 19.30 o solen gassar på bra!!!
riktigt skönt o sitta på balkongen o dricka ett glas saft...........japp saft är det!
som straff för i lördags så har jag bestämt att det inte blir någon alkohol lr utgång mer denna månad!
Det är rätt åt mig!
Egentligen hade man velat sätta sig på baslkongen  shorts o dricka en god kall öl men nej!
Gjort e gjort!

Nu har jag förhoppningsvis en solig o varm helg o se framemot!
Vad som händer? ja ngt måste hända iaf! =)

Ha en fin kväll på er!

Kommentarer
Postat av: F.d kollega

Halloj Gustav!
Läget verkar lite tungt nu men ändå är du på topp.....eller?
Kul med REA.....nja,not! Jag är inte avundsjuk på dig!
Här i Paris gassar solen oxå ( inte just nu 23.46 men men).Sommaren kom fort hit, från en dag till en annan men det är skönt. Ska inte klaga.
4 veckor kvar sen blir sen Malmö hela sommaren. 11 veckors semester hi hi hi hi.....tja ganska skönt skulle man kunna säga.
Vad ska du göra i sommar då?
Ha det så bra så.

Ps. Det finns mång olika smaker på saft så det klarar du nog.

2008-05-09 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0