Gustav är lite nere!

Vaknade precis!
mår inte speciellt bra må jag säga.
Hade jag inte sett redan igår  att mitt öga varade sig hade jag fått panik imorse.
Vaknade nästan prick 10,  öpnnade ögonen men det gick inte, bara mitt högra öga gick o öppna, det vänstra satt fastklistrat.
Så det var bara o badda upp mitt vänstra öga men nu är det uppe iallafall!
Vet inte vad som händer!
jag har:
 Feber
Ont i nacken
Konstig huvudvärk
Ont i Halsen
DEt känns som jag har lock för bägge öronen!
Ögoninflammation i mitt vänstra öga!

jag känner mig nere för jag vet inte varför denna skit ska drabba mig!

Var på vårdcentralen igår o skulle ta halsprov.
Men läkaren kännde o kolla i halsen o sa:
Det kan vara att det utvecklas till halsfluss men än så länge är det bara milt så om du fortf har ont om en 2-3dagar så får du komma igen.
jag vill inte ligga hemma från jobbet!!!!
jag vill jobba men just nu mår jag som jag gör o känner mig svag så tyvärr kan jag inte jobba!

Nu ska jag försöka få i mig ngt!
ha d så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0